Polskie biuro w Aachen

Kompleksowa obsługa polskich firm w Aachen
Osoby chętne założyć własną firmę w Niemczech, szukające wsparcia merytorycznego we wszystkich aspektach związanych z jej założeniem, prowadzeniem i bieżącymi kwestiami organizacyjno-podatkowymi zachęcamy do kontaktu z polskim biurem w Aachen.
Rejestracja firmy w Niemczech to zaledwie początek naszej kariery za granicą. Podobnie jak w Polsce tak i w Niemczech na przedsiębiorcy ciążą obowiązki administracyjno-biurowe jakich należy dopełniać w ciągu roku. Te najbardziej istotne to:
- cykliczne opłacanie podatków i rozliczanie z niemieckim fiskusem czyli płacenie podatków – ten obowiązkowy to podatek dochodowy, który jest uzależniony od wysokości dochodów, ale daje nam możliwość odliczania wydatków związanych z jej prowadzeniem, ulg, zasiłków i uzyskania zwrotu podatku
- opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne – każda osoba prowadząca działalność w Niemczech ma obowiązek posiadania ubezpieczenia zdrowotnego, z jednej strony jest to wydatek dla firmy, z drugiej daje pewność dostępu do niemieckiej służby zdrowia dla właściciela firmy jego bliskich bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów
- kontakty z urzędami administracji publicznej w Niemczech
REJESTRACJA GEWERBE przez POLSKIE BIURO W AACHEN
Polskie biuro w Aachen oferuje szerokie usługi wspierające polskie firmy w Niemczech, co oferujemy:
- rejestracja Gewerbe w Aachen i na terenie całych Niemiec,
- w przypadku potrzeby rejestracja w Handwerkskammer,
- rejestracja w urz. Skarbowym by osiągnąć Steuernummer oraz Freistellung
- rejestracja w większości 24h
- wszystko poprzez email
- zameldowanie na zasadzie użyczenia adresu zameldowania na terenie Niemiec z pełną obsługą administracyjną firmy,
- reprezentacja polskiego przedsiębiorcy przed niemieckimi urzędami
Co wchodzi w zakres podstawowej obsługi księgowej polskiego biura w Aachen
- wybór klasy podatkowej – dobra księgowość i powodzenie Twojego rozliczenia zaczyna się od prawidłowego dobrania klasy podatkowej. Jeżeli nie wiesz do jakiej klasy podatkowej powinieneś się zakwalifikować warto sięgnąć po pomoc wykwalifikowanych księgowych w polskim biurze w Aachen
- raportowanie Intrastat
- reprezentacja przed niemieckimi urzędami
KOMPLET DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REJESTRACJI FIRMY W NIEMCZECH
Dla szybkiej rejestracji firmy w Niemczech warto zawczasu przygotować sobie komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji naszej firmy za granicą.
- dowód osobisty lub jego dwustronna kopia dowodu osobistego - alternatywnie paszport
- potwierdzenie zameldowania w Niemczech - adres, pod którym firma będzie zarejestrowana - jeżeli nie masz meldunku w Niemczech, warto skorzystać z usługi użyczenia adresu zameldowania, będzie on niezbędny nie tylko do rejestracji firmy ale w trakcie późniejszego prowadzenia działalności gospodarczej, to także załatwisz w polskim biurze w Berlinie
- zaświadczenie o wpisie do rejestru izby rzemieślniczej – konieczne w wielu branżach, np. w branży budowlanej
Dla wszystkich nowych przedsiębiorców w Aachen i na terenie całych Niemczech polskie biuro w Aachen oferuje korzystne polisy ubezpieczeń zdrowotnych.
Co obejmuje ubezpieczenie zdrowotne wykupione w polskim biurze w Aachen:
- Wizyty u lekarza
- Pobyt i leczenie w szpitalu
- Konieczne leki i środki opatrunkowe
- Leczenie stomatologiczne w razie bólu w tym wypełnienia
Ubezpieczenie OC:
- Pokrycie kosztów szkody wyrządzonej osobie trzeciej
Ubezpieczenie wypadkowe:
- Odszkodowanie w przypadku inwalidztwa
- Wypłatę środków w przypadku zgonu ubezpieczonego
Ubezpieczenie zdrowotne w polskim biurze mamy już od 30 €
Dla branży budowlanej / przemysłu / zameldowanych w Niemczech od 55 €
(Taryfa zawiera również ubezpieczenie w Polsce, Zdrowotne –OC – Wypadkowe w 1cenie)

Polecane linki:
Zakladanie firmy w Niemczech bez meldunku
Gewerbe i kary za brak ubezpieczenia
Klasy podatkowe
tanie ubezpieczenia
Jak założyć własną firmę prywatne ubezpieczenie